E-MARKETING

PROMOTIE

EVALUATIE

FOLLOW-UP

AUTOMATISATIE

PROSPECTS & LEADS

Vragen of interesse?

E-MAILMARKETING

Via e-mailmarketing (nieuwsbrieven, direct mail, etc.) creëert u een sterkere (vertrouwens)band met uw (potentiële) klanten. Net zoals social media is deze manier goedkoop, efficient en effectief doordat u enkel uw doelpubliek bereikt, die ook geïnteresseerd zijn in uw bedrijf, merk, product en/of dienst.

Naast het versturen van promo-acties (kan gelinkt worden met een webshop) of belangrijke nieuwsberichten, is het ook mogelijk om via e-mailmarketing de ROI te bepalen van afgelopen of nog lopende acties, beurzen, etc.
Gegevens van prospects, leads en klanten bewaart u eenvoudig en overzichtelijk op het e-mailplatform, waarin u deze nog verder kan indelen in verschillende lijsten:

  • Trouwe klanten (VIP)
  • Recente klanten
  • Indeling per leeftijd, geslacht, regio, etc.
  • Prospects vanop een bepaalde beurs
  • etc.

SEO / SEA / Google Adwords

Om de juiste personen te bereiken is het belangrijk om brede zoektermen in te stellen, gecombineerd met uitsluitingszoekwoorden. Hierdoor wordt uw bedrijf bij een Google-zoekopdracht enkel getoond en de personen die effectief op zoek zijn naar uw dienst of product.
Door specifieker om te springen met zoekwoorden, zal uw ROI hoger liggen doordat bredere zoektermen ook meer kosten (€) en niet direct de juiste doelgroep aanspreekt.

Bijvoorbeeld: Pieter is op zoek naar een mountainbike waarmee hij comfortabel door de bossen kan rijden.
Het is efficiënter om dan als fietsverkoper te adverteren op “mountainbike, vering, comfort, …” i.p.v. gewoon op “fiets” (wat door héél wat concurrenten ook zal gebruikt worden, en dus ook meer zal kosten).

rsz_google_adwords_gradic